Storhandla på Willys

Vi har precis handlat mat. Vi handlade otroligt mycket god mat. Allt som allt kostade det 3200 kronor. Ni förstår att det är mycket då va? Jag älskar när kylen är full. Tro det eller ej, men det känns riktigt bra. Man vet att det finns goda nyttiga alternativ. Jag handlade massor av goda nötter, frukter, bär etc.

Jag kommer ju jobba hela veckan och då ska jag ha med mig matlåda. Jag har skippat lunchen vissa dagar, men nu när vi har massor av nyttig mat hemma så ska jag ta med mat varje dag. Det blir veckans mål! Låter bra va? Jag kan fota alla goda rätter jag kokar ihop och ge er lite inspiration då! Kul va?

Nu ska vi snart äta lite middag. Mamma lagar hemmagjorda hamburgare. Det betyder bröd. Jag hatar bröd. Eller nej, jag gillar bröd, men det är ångest. Jag lovar att försöka ändå.

Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0