Jag vill känna ruset

Det är helg! Jag kan knappt förstå det. Äntligen. Den här dagen har verkligen varit jobbig. Jag har tvingats äta både äppelpaj och kakor. Jag känner mig stor. Jag mådde väldigt illa efter alla bakelser. Det ända positiva var ju att jag åtminstone får pengar för att äta de där bakelserna. (syftar på lönen). Nu är det en vecka kvar på jobbet och sen blir det ledigt. Gud vad härligt det ska bli!!

Ikväll tänker jag ha trevligt. Jag har känt mig helt isolerad under denna sommar. Jag har tackat nej till vänners förslag etc. Det ska det allt bli ändring på. Dessutom har jag vart nykter i princip hela sommaren (jag saknar faktiskt det där magiska ruset), men ikväll ska det både bli äta och dricka av. Jag har bjudit hem 2 vänner och fixat massor med vin. Jag tror vi ska plocka hem lite mat från en närliggande restaurang. Trevligt, trevligt. Jag hoppas verkligen demonerna låter mig vara ifred. Låter mig njuta av mitt underbara sällskap.

Kram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0