Bakisångest

Ska man fortfarande säga godmorgon? För mig känns det i alla fall som det. Jag är riktigt bakis idag. Jag känner mig helt slapp i min kropp. Hoppas man piggnar till snart, för solen skiner ju där ute!

Igår kväll var helt fantastisk. Vi åt good mat från en grekisk restaurang och drack massor av goda drinkar. Jätte trevligt med andra ord. Det gick rätt bra att äta maten. Lite långsamt men bra. Jag lyckades få i mig nästan allt. Det känns bra att jag har någorlunda kontroll över mig själv och maten. Det är faktiskt så att jag har jobbat med mig själv och mitt självförtroende rätt länge. Jag har försökt ta mig ur skiten i ca 4 månader och på något sätt känns det ju som att jag gör framsteg. Förr kunde jag verkligen inte njuta av mat på samma sätt som igår.

Det finns en sak som hände igår. En liten detalj som egentligen förstörde hela min kväll men jag höll leendet kvar på läpparna. Det var nämligen så att jag tappade kontrollen. Jag tänkte för mig själv att jag skulle unna mig allt. Det gjorde jag och...lite till. Vid 1 tiden började jag rent ut sagt trycka i mig choklad. Jag stod i en garderob och tryckte i mig choklad. Det kändes som om jag gjorde det bara för att jag "fick". Det blev dock pinsamt när min brorsa hittade mig där som ett litet svullo. Fy! Ångest idag säger jag bara.  Jaja, det var i alla fall gårdagen.

Idag har jag fått i mig en risifrutti. Jag är aldrig hungrig när jag är bakis av någon anledning och dessutom har jag ångest. Det känns lite som halsbränna. Vi får se vad som händer idag. Jag känner för att gå ut i solen eller kanske baka. Well see.


Det dracks skumpa och åts godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0